Pages

Sunday, September 27, 2009

Selesai Satu MaJLisss...


On date - 26.09.09 my little bro dh selamat bertunang with his beloved awek..name WaWa..
Punye le byk story on that day..maklum la.ni la bujang bongsu my mum..pasni dh xde menghantar lagi..pasni menunggu jek..and ni la 1st time kitorg adik bradik g meminang org jauh..mcm2 kekalutan blaku..from pg smpai ptg..name pn org..so byk la ragam..
Start on morning..Hanie bgn lmbt..tb2 wat prangai..then trus ke mah my mum in law..1 prob aku dh buat..tertinggal dulang hantaran..baguss kn??mujur la my mum in law ade byk dulang..so..my case settle..hehehe..
berkumpul kt umah my 1st sis..lepas sume kumpul..moving to my 2nd sis..amik brg hantaran lak..coz husben nye yg buat sume hantaran..
ondway to ampang..adengan sesat barat berlaku..lepas satu kete..satu kete..ilang..yg tukang kejarnye..kitorg le.. dh name pn jln kl,1way..fhm2 je la kalo dh tersalah masok..cnfm nk termuntah nk patah blk..aku nk cite pn xtau nk create ayat..snang cite sume yg sesat dpt dijumpai oleh manusia yg pakar jln..huhuhu..opppsss in this case..actually my hubby yg salah..(tp dia x ngaku..)coz name pn guider..mane leh jln laju..alwayz look behind..biar kete lain cross kite..SABAR tu..amat penting...yg jd Co-Pilot laaaaaaagii byk sabar..
panjangnye story..to cut it..we all pn gerak ke Bentong and arrived around 11 am.Lepas makan and bincang(tp aku x dgr..)sesi sarung cincin..then mkn tghari..kire smuanye berjalan lancar..(cume 1 jek aku ralat x dpt amik pic wawa byk pose..)
So selamat la satu majlis..at last my little bro dh jd tunang org..hahahahaaa baguss bagusss..semoga lepas ni adik aku x nakal2..kumpol duit bebanyak coz ingt snang nk jd laki org..yg penting be MATANG..ape2 pn aku doakn semoga sume berjalan lancar..Hope Berkekalan ke akhir hayat..gadoh?hmm..tu pepandai la korg jaga hati masing2..hehehe..whateva pn i love both of u!!
hantaran
 majlis berlangsung


*bile la turn my little sis pulak ek? :)

No comments: