Pages

Wednesday, September 23, 2009

SuAsaNa Hari RaYe..

Selamat Hari Raye!!! nk update blog..x ter..update..sampai terlupe nk publish post yg lame..
Arini la baru dapat bernafas ckit..tp sok dh kne sesak nafas blk..sesak nafas??? hehehe kne la basuh bj yg dh lame dikumpul dr kg..kemas umah??em..rase dh ok dh..
saje je nk upload gambo2 yg meriah..sambil mengimbas kenangan yg baru 4 ari lepas..nk ikutkn org lain ni sume kt kg..aku sorg jek dh blk klang..uhuk..uhuk..
1st day raye..Thn ni tema HIJAU..pagi..after solat raye..amik gmbo dulu..ikot fmly..camera man?of coz my hubby..then salam menyalam..then cm biase g umah my father punye sister..at Batu pahat..then g blk Muo..umah my mum punye sister..merangkap umah kg opah aku..then waiting for my aunt and cousin from spore..


my 1st sis with her fmly..














 my 2nd sis with her sonssss














 my bro with his fmly..











 
me and hubby and hanie..(kalo x ade 1lg dlm perot.. tb2 tringat lak..)


Ni la kluarga Hj Mustaffa& Hjh Norliah with anak,cucu and menantunye...x lame lagi bakal tambah sorang lagi menantu..hehehe..





sesi salam nangisss..










  we all kt kg..














2nd day..tema BLUE..tak sangka lak makcik aku pn pakai baju BLUe.. Today we all decide pegi ke Melaka..actually main redah jek..umah pertama yg mmg dh booking utk sarapan was umah mak mertua abg aku..
menu = nasi lemak+kopi+teh+kuih2 raye..
Then we all gerak ke Umbai..melawat atok2 sedara..disamping contack2 mangsa2 yg berada area Melaka..so ni la tmpt2 yg kitorg dapat pegi..dh alang2 jln so better g umah yg kite bole pegi..(ape aku ckp ni?)yg paling x sangka aku dpt g umah Kak Nad..huhuhu..tanpe segan silu aku bawak 1 angkatan ke umahnye..(sebenonye malu gak..)tp dh name pn raye..Raye je la..kn?

ni je la yg dpt aku upload utk arini..yg lain ade kt FB ckit..2 b continue..coz mate dh x larat..zzzzzzzz

No comments: