Pages

Thursday, September 24, 2009

Aku dh jd nenek???

Huhuhu..arini anak sedara aku Omar..(sebelah my hubby) dtg beraye...ade gak org nk dtg umah ni.. and yg paling aku tak sangka..ghupenye aku dh jd nenek sedara???Hahahahaha...aisehh nenek moden..(tua dh rupenye aku ni..) mule2 x perasan gak..tp bile my niece tanye ni nk panggil ape???wan diana & tuk hairul ke? Eh?!wan ke?Aku dh jd nenek?klakar giler...sampai skrg ni masih terpikir2 ape name yg sesuai utk dia panggil aku..
Hanie?kecik2 lg dh jd makcik..Mak long hanie..HAHAhAhA...Rupenye dlm diam aku dh ade 3 cucu sedare..which from abg n adik Omar punye ank..
Ni la name family besar..tp sayangnye kerana something wrong..diorg ni not so close.. kalo tak cnfm aku dh  berjalan kutip duit raye Hanie..cnfm hanie byk collection..hehehehe..nk ikotkn byk giler umah kt klang ni yg bole beraye..tp...hm..xpe la jnji aku bahagia with my beloved hubby n hanie..

Nur Iman with Wan Diana and Mak long Hanie..kuikuikui...

With anak sedara and cucu sedara...hahaahaha

No comments: