Pages

Saturday, September 12, 2009

Date that i should remember..Jgn la berulang lagi...(12/09/09)

Hmm..cmne nk mule ni..lutut pn masih ketaq lagi..ish..ish..ish..very the x senonoh..
Today aku n fmly klua nk buat frame..(biase la org suke last minit)dr awal aku suruh..msti jwb 'nnt la..' dh nk raye baru terhegeh2..(sape la yg xgeram..) Tp malangnye kedai tu tutup..nk g kedai lain..dia lak x setuju..so ntah bile la nk buatnye..(xyah pn xpe..)
Then kitorg g la ke Klang Parade..coz ade pic yg dh berkurun cuci tp x terambil2..dh alang2 klua so g la skali..Kalo dh kesane..cnfm la buke sane.. Nk cite bab buke dulu...org spatutnye disunatkan berbuke awal..gara2 nk g kedai gmbr dulu..kitorg la manusia paling lewat buke..kul 7.35 baru dapat minum air..bcoz of dh xtau nk buke kt ne..maklumla..byk choice..smua sesedap belake..(lebih2 lagi mama yg bayo..)Lepas buke me n hanie nk 'pau' ayah bli la something tuk raye..hehehe...at  last hanie dpt gak cincin comel..(from ayah) and kasut lagii (from mama) Kes 1-buke lambat
tu ape lagi..lps jenjalan..kitorg pn balik la..nk dijadikan cite..mase turun from lift..jeng..jeng..jeng..know what happen?aku cm biase la kalo kt lif mmg suke dok dpn n ofcoz aku klua dulu..so cnfm la hanie n ayahnye akan klua after that kn???rasenye msti korg dh dpt teka what happen..hehehe..cmne nk create ayat yg sesuai kn...
Nk dijadikan hal..lps aku klua..ayahnye pn klua n tinggalkan ank dia dlm lif..can u imagine???aku hanye bole dgr Hanie nangis jek..and mampu jerit jek suruh dia tunggu..nk bukak blk mmg xkn coz dia akan turun ke bawah..First time in my life aku panic giler cipan..my hubby pn cm org x keruan mcari tangga nk turun ke CP2..aku just tggu lift tu naik balik coz hope dia x klua dr lif tu..bile lif tu naik..perghhhhh xde la pulak!!!rase nk melayang dh..sementara bapak dia kehulu kehilir..tb2 lif sebelah bukak n ade org dokong Hanie..rupenye dia klua then ade org yg nk naik amik dia bawak atas..Tuhan je yg tau betapa LEGAnya ati aku..Alhamdulillah..
So kalo nk difikir2 la..sape yg salah ek?ikut ati mmg nk bebel..tp biase la..mane ade org nk ngaku salah dia..paling tidak pn LIF tu yg salah...coz tutup cepat..hanie ofcoz mmg x salah..budak kecik ape tau??
Kesimpulannya..jgn la cuai bkn stakat kt dlm supermarket..kt luar..kt parking..kt lif..kt mane2 je la..jgn la cuai..(actually ditujukan buat aku n my hubby)tp aku cm xpuas ati lak tak bebel(cmne dia buat kt kite..) cmne la dia leh tinggalkn ank dia yg kt sebelah dia..ish..ish..ish..cian Hanie..

No comments: