Pages

Tuesday, October 13, 2009

terime kaseh..thank u..xie xie..

Actually b4 aku nk cite yg sebelum2 ni pnye cite..i just wanna say thanks lots! pada sesape yg datang ke teratak ku yg jauh di mata..yg sanggup menempuh onak dan badai utk sampai ke sini..hhuhuhuhu..ye la ape taknye..tempuh sungai..laut..parit..hutan..jln berliku2..(wajar ke ayat aku ni?)
sume yg datang cnfm ngeluh..plus adengan sesat barat..aku pn naik segan bebenonye..that y sesape yg dtg amat dihargai..dan akan ku kenang sampai bebile..bkn senang nk smpai umah aku..rasenye xde sape pn yg akan cakap..'dekatnye umah ko..snang nk jmpe..' hahahaha..my mum pn mase mule2 dtg ngeluh..tp lelame ok ar..
actually aku xnk buat open house ni..bkn sbb kedekut..tp sbb ni la..sbb jauh..(tp pd aku xle jauh pn..)Those yg xprnh smpai cnfm akan ngeluh jap..mohon maaf zahir batin la yek..cian korg..tu pasal la aku buat menu berat supaye korg makan kenyang..xle nnt diri ku di 'kate'.. I try to do d best..tu je le yg termampu..
walaupn penat x ilang..(tetibe lak migrain)tp aku tetap puas ati..cume x sempat nk take some pic..tp as i say..aku akan ingt smpai bebile..terutama warga SKTG yg sudi datang walaupn umahnye jauh...ade yg umah dkt pn xdtg..tp tu sume xleh nk kate..sume org ade hal pribadi.. cume what i 'xpac' warga SK lame aku ramai yg dtg..but just a few nk sudi dtg..walhal depa2 ade gak bising bile nk buat..bile nk buat..bile aku buat x dtg lak..huhuhu..sadis gak..tp yg yg datang tu thanks sesangat..
pembaziran??of coz ade pnye..tp ckit je la..mane2 yg x sempat diselamatkan dr basi terpakse la aku 'bank in' dlm tong..
Anyway..aku tetap nk ckp gak..sori bebanyak coz x dpt layan sgt..mujur la adik aku n tunangnye ade..leh gak tolong ape2 yg patut...cnfm depa2 pn penat..thank ajim n wawa..not forget..my rose..yg dtg awal..xpasal2 kne tolong aku..huhuhu..pn thank jugak..
buat mmbe2 skul..mmbe2 fashion..mmbe2 maktab..jiran2..yg sudi dtg ke umah ku yg x seberapa ni..terima kasih daun keladi..kalo larat dtg la lagi..akan ku layan sehabis baik..(cm pandu putri lak!)
sekian terima kasih...

No comments: