Pages

Tuesday, January 5, 2010

Back to Skul



Going to skul..with new dress, new shoes, new handbag(bough from s’pore) but tudung xle baru sgt..hahahaha..and not forget..with new AZAM.. as usual mmg every year aku mmg akan pakai sume baru..maklumle mak dh ajar cmtuh..huhuuhu..mak kate baru ade smgt baru..so mmg dh jd kebiasaan x kire kj or blaja ker..n brg tu murah or mahal yg pntg baru..actually all item aku dh lame bli n simpan for new year..hehehehee..xcept d handbag..
1st day yg sungguh memenatkan..xspecially nk handle transisi..murid yg baru dtg..aand of coz..my name jd tumpuan..huhuhuhuu..well biase la..bl dh pegang jawatan..sume org akan attack...walaupn sbnrnye 'bnde' tu kite leh pikir sendiri.. bkn aku x wat kj..tp mcm2 pndapat n mcm komplen..aku?aku la mangsanyer.. blk dr skul pn aku trus g umah mmbe nk mntk petunjuk pasal transisi..dh la the whole day aku xmkn..almost menggigil.. tambah lg badan aku yg dh start lenguh giler..letih giler..otot2 tegang..bcoz of semalam punyer hal..(kalo cite kt org..cnfm depa ckp..sape suruh cr penyakit..) tp i wanna try my best b gud ticer..bkn ape..utk kepuasan diri sendiri..lantok la depa nk kate ape pn..skrg nih tgh pening lg nk buat jadual transisi..patutnye b4 cuti kne buat..but no guide line..nk tnye sek lain pn..sume nk bg bl dh msuk sek..so aku la kne terima padahnyer...nk wat cmner kn??sabo..
hmm..lupe lak nk story wat happen d skul on 1st day skul..aku stuck about 20mnt coz cr parking..mujur ade faza tumpangkn from pra skul to gate..mmg penuh sesak giler dgn parent year 1 n parent lain..hmm..rase cm nk terbang pn ade..siap ade sound tambahan bunyi pailing kt tepi klas..so..kne terima seadanya je la yek! 

No comments: