Pages

Friday, January 1, 2010

b4 end of 2009


emm..got lot thing happen b4 2010... hajat ati nk tulis..tp alwayz bz..bile dh ngadap idea x klua pulak..
so just wanna short cut story what happening on me b4 end of 2009...

Look nice kn? Actually this thing my dad yg dapat..cozz dia dapat Tokoh Maal Hijrah kt kg aku..huhuhu..cam x sangka lak my dad dpt..


ni la my beloved dad..Pak Hj Mustaffa.. slain dr trofi ni my dad ade la dpt hadiah iringan..aku pn x brp ingt sgt..heheehehe..
The next day me,my hubby,hanie n my mum going to Spore..Actually this vacation mmg x dirancang... Disebabkn pasport dh ade..nk la gak di cop2..hehehehe..my hubby pn x prnh pegi ke sana..so at last we decide to go to Spore..Bertolak kul 7.30pg Sabtu..and arrived at 11pg ikut 2nd link..(Tuas) kire aku pn 1st time lalu Tuas..not bad coz jln clear better than lalu tmbak johor-woodland..
Planning..just going to my aunt n uncle huse..kalo nk ikotkn dh round 1 Singapore (dok dlm kete jek on dway dr umah my aunt to my uncle huse) kire dlm 1 ari tu..kitorg melepak 4 buah umah..perut cnfm kenyang.. huhuhuhuuu..thanks to u all!!
The next day planning nk blk awal pg..tp rase x puas lg coz x dpt round Spore town..so my Mak Busu yg best bawak kitorg jenjalan..lgpn my mum dh lame sgt tinggalkn singapore..(sbb my mum mmbesar di sane..) Mak busu tunjuk la perubahan2 tmpt diorg tinggal..skola lame diorg..tmpt bermain2..bla..bla..bla..(aku pn x tau..) and yg best skali we all going to dataran..kalo nk ikutkn dataran merdeka lebih kurang jek dgn dataran kt cni... Org kate kalo g Spore x singgah tgk singa x sah..hehehe..thats my aim actually.. ;) How funny when Hanie ckp 'singa muntah air' bile dia tgk patung singa tuh..then dpt gak tgk floating stadium..(b4 ni tgk kt email jek..) cume x dpt dok lame sgt (sekadar buat syarat jek) coz panas terik yg amat sgt..muke pn kerut2.. hmm..nk dijadikan cite..mase we all ondway back..aku baru terperasan yg my beloved laptop trtinggal kt Spore..can u imagine???think..think..think.. hmm..tu la nk habaq ckit..kadang2 ckp bini tu mmg leh pakai n slalunye betul..but well..men think they're alwayz right.. disebabkn x nk byk cite..my hubby pn patah blk..it take 2 hour going back..nasib baik jumpe kt Gelang Patah..Thanks mak busu..sanggup antakan my 'nyawa'..
elok2 sampai umah ptg..x pasai2 smpai umah kul 12 mlm.. and..nk ikutkn mmg x puas ati..x dpt jln sgt..skrg ni kne kumpul duit byk2 baru leh g sane..hehehe..u know..sume brg kne kire double..




Then we all moving back to Pulau Indah on Monday..b4 sampai umah..singgah jap Bukit Raja..dh lame x g..ade la kedai2 yg dh tukar..Carlo Rino pn dh xde.. yg penting JOhnnys still ade..we all singgah makan n watch movie..Alvin n Chipmunk..my daughter siap joget2 kt dlm cinema...


b4 masok cinema..sempat nk amik gmbo lg..mmg kaki posing ank aku nih..

No comments: