Pages

Monday, October 11, 2010

6 month


perut kecik...
just untuk reminder aku biler free time nk bace...hehehee..
What happen until 6 month pregnant..ku sangkakan ank 2nd ni makin x le mabok kepayang..ghupenyee makin sayang mabok kepayang..makin mengade2 gamaknye..mentang2 la ni baru nk pregnant bersame hubby..compare time hunny bunny aku dulu yg dok jauh dgn ayahnye aku rase lagi kuat yg dulu walaupn 2 kali masok spital..this time mmg btl2 menguji aku..lelebih baru2 ni aku kne sakit gigi n gusi..just imagine gigi sehat walafiat tp aku xleh nk kunyah coz gusi x dpt nk support sgt ggi aku..bby dh amik my KalsiuM..adoaiii mmg btl la kalo org kate ade 3 penyakit yg sakit terrrramatt..skt gigi la salah satu daripadanya... tuhan je yg tahu..ingtkn gi dentist dpt ar settle sakit..makin saaaaaaaaakkiiiitt teramatt adela..klua je dr klinik aku meraung bagai baby nangis menahan sakit..bayangkn la dh la sakit gusi..dia gi cuci lakkk smpai darah ketul2..smpai mcm nk terklua urat kepala aku..rase cm nk sepak jek doc tuh..dh tu mabok muntah aku pn still truk..but nk buat cmne..mayb byk dose kot???huhuhuhuu..anggap je la ni balasan dunia..aku kn jahat..hehehe
aku harap mabok aku ni xle smpai bersalin..
Baby ku..so far alhamdulillah sehat walafiat..semoge sehat sentiase...
My Hanie lak..semakin buat perangai..xnk dgr kate..nk ngamok n aku pn asik ngamok n blasah dia..kekadang cian tgk dia asik kne bantai jek dgn aku..tp..sape suruh cari pasal..huhuhu..but i love my hanie..n my hubby yg sokmo turutkn permintaan aku..muujur aku x mintak yg bukan2..hehehe..ye arr kalo mkn mahal2 pastu muntah rugi lak.. really hope sume ok..amiiinn..

No comments: