Pages

Saturday, July 10, 2010

kisah mama demam..

hmm..dh almost 2 weeks baru nk story..ye la..nk ngadap laptop lelame dh x leh sgt..terase cm dh tua sesangat..uhuk!uhuk!uhuk!..nenek tumpang laluuu..huhhuhuhu..
this story just nk remind utk diri sendiri..so in future..bile aku free2 n baca blk baru leh ingt..ye la..kite kn akan menjadi semakin pelupa..that y la kne byk mkn supplement..
so after skul break(21 jun) org dh start kj..aku still terbaring kt katil..mujur la Hanie bunny aku x buat hal.. just imagine..bgn je uweekk..then baring balik saaampaiiii my hubby blk..aku just sempat buat 1 kali je susu Hanie..yg lain dia pandai2 sendiri mkn biskut..cian diaaaa..nk g klinik pn satu hal..actually aku la yg buat hal..x larat sesangat..ape tak nyer kalo dh muntah sampai berdarah sepanjang minggu tu..coz luke kt tekak.. dh muntah2 ditambah lg demam urat..fuuhh!! pakage menarik..ditambah dgn selsema.. so kesimpulannya..sepanjang minggu aku mmg peminat tegar dgn katil n bilik air.. bile check of coz doc x leh buat ape..bg ubat tahan muntah pn x jalan..doc pn ade inform yg muntah tu elok coz menunjukkan bby mmbesar n rahim kuat..cume aku la yg kne KUAT sesangat..n d best part almost nk masok wad..bile tgk HBTAR tuu..aku rela mkn n muntah jnji aku x masok situ..terima kasihh bebanyak..
actually nk start kj tu pn 50-50..and disebabkn MC tu la..MC aku tinggal ckit..huhuhuhu..x bestnyer!! nk xnk kne gak g kj..lantak la org nk kate ape..aku yg tanggung bkn diorg..seboleh2nye aku senyum kt sume..coz aku bkn jenis nk mintak simpati.. so right now rase2 going to be better..cume muntah2 tu mmg kne ngadap lagii.. weekend la time aku nk baring puas2..coz menahan letih 5 ari.. bile la nk sihat n cergas..rimas nye buat kj slow2..asik tertinggal buat kj jek..
to my Hanie..thank lots being gud gurl..walaupn kekadang buat perangai..tp dia mmg very gud girl..dia la yg gosok2 kt blkang mama kalo mama muntah2..siap nk tolong bersihkn toilet lg...luv cayang..
to my hubby..thank lots melayan karenah coz this 1st time dia fully ngadap aku pregnant n muntah2 ni...siap nk blikn mcm2 mknn lagii..nk buat cmne..tekak lom ade selera till now..
Ya Allah..cepat2 ilang muntah2 ni n aku kembali cergas..n baby sentiasa sehat n sempurna..amiiinn..

No comments: