Pages

Sunday, May 30, 2010

Happening on MaY

Dh lame aku x type this blog..xspecially time aku dh start x tntu arah ni..huhuhu...
Oklah just nk storywhat happen on MAY...
1st may..of coz sume org tau it was labour day..name jek labour day tp laki aku kne kje gak..huhuhu..
2nd may..my hubby saje bawak kitorg jenjalan n of coz tujuan kedua was going for cosway..

Ini kire 1st time kami makan tmpt kt sini..feel like at Indonesia..and ini la yg klakarnyer..sume menu agak funny...

kitorg g berempat..with wawa..

ni la menu2nyer..meemang best! name jek pelik..tp rasenye enak bangat!


ni pulak on that night..lps kitorg amik my bro from my sis house..ni pn 1st time kitorg g tmpt ni..kalo nk bawak org pn kne pikir 2 kali..coz mmg jauh giler..and kali ni kami ke Negara Thai pulak..

simple menu : kerabu sotong,talapia stim limau, tomyam cmpur...
actually sebelah kiri kitorg tu was tasik..coz tauke ni bela ikan sendiri..but mcm biase..mmg sedaapp..
3rd may.. alhamdulillah..panjang gak umo ku..and thanks to all my fren for d wish..and this time aku dpt wish msg from GB..unexpected!thank GB.. and on that day my hubby,hanie n me..just go for a walk n my hubby wanna celebrate gak kt tmpt yg kami lom pernah g..at last mkn kt Haagen Dasz..

disebabkn besday kami selang 1 ari jek..so hanie pn join jugak.. agak klakar la gak coz time tu kami jek yg mkn kt situ..so kire buat hal sendiri..waitress tu pn melayan sediakn candle n tolong amik gmbr lagi..

simple menu lagii..tp sume berasaskn aiskrim..yum..yum..ntah bile la dpt mkn lg..
pose dulu sebelum mkn..
ni pulaakk..ade org buat supprise besday di tgh mlm..huhuhu..terharuu dgn budak 2 org nih..my bro n wawa..smpai jek kt umah lps siap2kn hanie tb2 my hubby ajak ke dpn..and..Supprise!!berpeluh2 aku tgk muke diorg menunggu aku..Thank my Bro n WaWa! 
MOusseeee cake..
dh lame x dpt rosesss..really xcited!
ni lak dpt present from Brands..note pad..sweet kn?
4th May..my princess besday.. ni jek yg dia mntak..and its was her 1st Barbie Doll..
ni lak taken for Enfagrow Mothers day.. and my pic pn ade la terselit kt News Paper THE STAR on 7th May..
Taken on 14th May..huhuhu..ni la gelagat mak dara..actually kami dh plan lame dh..and alang2 nk hari guru..so kami pn merealisasikan matlamat kamiii..huhuhu.....sesekali sronok outing together-gether..walaupn sbnrnye time ni aku dh start ting-tong dh..
ni la hasilnye..
15th may..morning was Gotong royong perdana..
and ptg lak..was our teachers day celebration.. held on Gold Course Klang..(Hi Tea) pic akan di update at Facebuk.
16th May.. Happy Teachers day!

20th May.. Its Our 4th Anniversary..hope we all can stay n love forever n eva..and yg best skali my pregnancy test was PoSitivE.. yiipppie!!! tp baru 6week jek..so really have to care my condition..wish me luck!hope kali ni me n my baby sehat walafiat..cume skrg ni ni..tuhan je yg tahu cmne aku kne muntah2..xkire mase x kire bile..nk wat cmne kn?? kne la redha..hope kali ni aku x kne mabok lelame..amiinn...
actually byk lg nk story..tp nnt2 la continue..





No comments: