Pages

Friday, December 11, 2009

Selamat Pengantin Baru

Just wanna wish selamat pengantin baru to my old fren..actually dia mmbe mase aku sekolah rendah merangkap ank cikgu yg mengajar aku..baru ni la aku dpt jumpe dia coz my mmbe yg sorg lg tu mmg agak close dgn ckgu nih..YG PASTI..cikgu tu tetap ingt kt aku...huhuhuhu..full name dia sebut name aku..mane xnye..ank murid yg nakal n ligat..(dia kate..)aku just sengih2 je la.. I like the wedding color..dulu ade la pernah ckp kt mak nk buat konsep itam putih..tp my mum n dad bebelbebel..so x tercapai la hajat di hati..huhuhu..

kebetulan lak kami pn pakai ala2 black..that my fren en yusrin with his wife..


ni la ank2 murid yg dpt dtg..


me n cikgu Norimah..dulu dia garang giler..pernah la aku kne satu tamparan dari dia..huhuuhu..tp hasilnye..aku pn cm dia gak...

*my holiday story in progress..

No comments: